12 augustus

12 augustus 2021 - Oldenburg, Duitsland

Rustdag.

Lekker uitgeslapen.  Luifel uit gedraaid en de hele dag en avond buiten gezeten met een goed gewoon papieren boek. Mijn ereader is helaas niet meer aan de praat te krijgen.

Hummer is Bas aan het pesten geweest vandaag. Heeft een paar keer een aanval uitgevoerd, waarschijnlijk omdat hij vond dat Bas te dicht in de buurt van een botje kwam. 1x gebeurde dat toen ze binnen waren. Bas probeerde te ontsnappen, maar omdat hij geen riem omhad hield ik hem tegen. Hij deed het enige wat hij kon doen, namelijk zich verdedigen. Helaas waren mijn vingers de dupe🥺. Goed laten bloeden, schoongespoeld, alcohol erop en een pleister. Was vooral boos op Hummer hiervoor, Bas kon er niets aam doen.

Ondanks het ongelukje weer een heerlijke dag gehad. We hebben besloten om morgen  nog een dag hier te blijven en dan zaterdag weer verder te rijden. Dinsdag 10.00 moeten we helaas in Oss zijn vanwege Jos zijn rolstoel, anders moest hij weer een maand  wachten voor een afspraak. En we wachten nu al dik 1,5 jaar tot zijn rolstoel zo dat hij en goed zit en er ook nog mee kan rijden.