11 augustus alweer op de helft

11 augustus 2021 - Oldenburg, Duitsland

Heerlijk geslapen en na het ontbijt de fietsen gepakt en helemaal naar het centrum gefietst. 1,3 km🤫. Daar mijn fiets geparkeerd en de mannen uitgeladen. Hummer heeft ook netjes gelopen. We hadden voor we gingen zijn verbandje eraf gehaald. Hopelijk vergeet hij door de afleiding dat hij zijn poot wil likken. Na 1,5 uur wilde hij weer in het mandje. Bas ook, maar die moet gewoon lopen. We hebben de bodycoolers wel meegenomen, maar ze zijn nog niet nodig gelukkig.

Lekkere grote kop cappuccino gedronken "mit kuchen". Helaas was de kuchen op, maar die werd speciaal voor ons bij de bakker 4 deuren verder gehaald. Heerlijk gezeten. De mannen water en een koekje, maar Bas hield niet van de kleur van het koekje (donker), dus Hummer had weer geluk.

Na weer een tijd gelopen te hebben, eindelijk mijn 1e ijs van de vakantie.  Jos een bananasplit, ik een oldenburgbecher.  Bas nu de keuze gelaten tussen een lichte en een rood koekje. Het werd de lichte. 1e deel moet je dan wel in zijn bek stoppen, dan spuugt hij het uit en blijkt het toch goed te smaken. Meneer lust nog steeds niet veel, maar wel al veel meer dan eerst.

Daarna terug naar de fietsen, boodschappen gedaan en om 17.45 zaten we lekker voor de camper met wat hapjes. Voor de deur ligt een grote boot. Bas heeft goede aanwijzingen gegeven hoe alles vast te zetten.

Ook bij het aanleggen van de 2e boot heeft  hij goed advies gegeven. Wij hebben lekker gekeken hoe andere mensen aan het werk waren🤪.

Weer een supermooie dag gehad. Was ook weer heerlijk weer vandaag.